Postat de: x3m | 12/05/2011

Guess Who – Tot mai sus

.

Versuri:

Și visul meu nu are limite
No, zboară peste tot, gândește limpede.
Mă-ndrumă după cum îmi pun în minte toate gândurile,
Să fac totul ca la carte să rup rândurile.
Că poate azi nu, dar mâine sigur nu-i la fel.
Trage de mine caracterul meu de fier.
Că ba ie ploaie, vânt, niciun curcubeu,
Da’ cică toate astea-s doar în capul meu.
Și-mi zice du-te, nu mai sta.
Tu chiar nu vezi cât ai întârziat deja?
Aruncă-ți toate visele-ntr-o geantă și pleacă
Grăbește-te că trenu ăsta nu așteaptă.
Dar eu știu deja, că vreau cu totul altceva,
Închide ochii-ți poți imagina
Că lumea e a ta, și-n plus poți să sari sus, sus, sus.

Ai mei, ai mei, ai mei, ai mei n-au avut habar,
Cât de sus, cât de sus, cât de sus, cât de sus pot eu să sar.
Acum că nu, nu, nu mai am nimic de-ascuns,
Pot să mă întorc mai sus.

Mai sus, tot mai, tot mai sus, tot mai
Mai sus, tot mai, tot mai sus, sus, sus….

Și poate-ți dau totul peste cap,
Că poate fac doar lucruri care-mi plac.
Poate nu mă-mbrac la costum,
Poate nu-ți spun minciuni,
Sunt liber să fiu stăpân pe ce fac și ce spun.
Știi? Nimic nu mai e la fel.
Copilăria s-a maturizat sever.
S-a lovit până acum de fel de fel
De oameni, de păreri, n – tipuri de caracter.
Și văd cum unii stau degeaba, frate sunt mulți,
Dar văd și alții care luptă, încercând să mute munți.
Oameni care au ceva de spus,
Oameni care vor s-ajungă tot mai sus.


Responses

  1. „So spread your wings and fly…
    Guide your spirit safe and sheltered
    A thousand dreams that we can still believe…”


Lasă un răspuns

Categorii

